Wednesday, February 18, 2009

Hari yang membosankan...

Hari ni tersangatlaaaa boringnyer... keje semua dh siap... penat dh mulut ku ni menguap... ngantok pulak... nk update blog pon rasa malas... huhuhuhu.. ni pun merapu aje tulis... ada idea nk wat ape???

Konon nk masukkan entry baru kat fotopages aku tu... dh bawak kamera dgn kabel dh... sekali x leh detect plak.. pc aku ni dh giler sebenarnyer... rasanyer serangan virus... geram betol.. kalu pendrive aku tu... mmg x leh eject/remove... nk format pendrive pon x lepas.. dh delete file yg kena virus tp magic sungguh... file tu ada balik... grrrr... tension gilossss...

Semlm tido kul 2 pagi... siapkan cuppies si Min, budak praktikal kat sini. Nk design MU, ala-ala bolasepak gitu... nasib baik mood baik.. so keje mendeco cuppies ku agak mudah... tp ngantok giler nk tunggu siap... lepas dh siap kemas dapo.. terus masuk toilet.. cuci muka dan buat ape yg patut... syhhhh... ekekekeke... then terus naik katil tido... nasib baik laki aku x kaco... kah kah kah...

Since seminggu dua ni.. bnyk jugak tmpahan yg masyuk... suka tu suka jugak tp penat wei... ye lah org cakap... nk carik rezeki kan.. kena laa susah dan penat... huhuhuhu... masih ada satu lg tempahan.. utk Mashitah... receptionist.. Jumaat nie... harap2 semua berjalan lancar...

Perut aku dh lapo nie... dok bincang nk makan kt mana dgn Wani... Mek Jue EL plak.. cirit birit katanyer... mu makan mende tu Mek Jue???... OKlah... dh ketandusan idea... perut pon dh nyanyi lagu dangdut....

Muahssss... bubye...

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...