Friday, February 20, 2009

Meh skodeng meja opis aku...

Saje snap picture kt meja aku yg bersepoh-sepoh... hahahaha... x dok keje gini laa gayanyer...


Meh aku story satu persatu amende yg korang nampak... ekekeke... atas CPU tu wedding picture aku yg ketika itu masih slim molim... keh keh keh... disekitar frame tu servenir dari kawan2 pejabat... dan bunga telur masa bebudak OM wat event aritu... tepi CPU tu lirik lagu faberet aku... LOVE STORY by Andy Williams... best giler lagu nie... yg tepi partition yg tergantung tu... teddy bear dlm bakul present dari kolej Shahputra.. dan yg ijau tu... jgn gelak erk... daun pandan yang aku ceraikan... mntk dgn Along Exam skit... kt umah dia bnyk daun pandan... aku amik skit letak situ.. mewangikan laa konon... ekekeke...


Haaa... yg ni lg bersepah... keh keh keh... kain putih tu bkn kain kapan erk...itu alas meja utk booth event kt Pekan besok... aku kena serahkan ke boss2 aku ikut program.... nmpk dak plastik merah kiri sekali tu... jgn jeles... aku order frozen food iaitu donut dan pau sardin... aceli bkn aku punyer semua... utk umah aku sebungkus pau sardin aje.. selebihnya nk bagi SIL...

Oklah.. kiter jumpa di edisi akan datang... kiter tgk lagik meja opis aku camner plak... ekekeke..

Bubye... muahsssss

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...