Thursday, March 26, 2009

Kuala Perlis...

Akhirnya aku sekeluarga sampai di Kuala Perlis lebih kurang jam 8.30 malam... penat weh... pueh dok dlm kete... Kami check in kat Hotel Putra Brasmana Kuala Perlis.. Ni kali ke dua stay sini... b4 this masa adik aku konvo kat KUKUM(dulu)- UniMAP(skrg)...

Tadi Angah aku bawak kami pekena cendol pulut, pasembor dgn mee rebus... sedap giler... x sempat nk snap gambo... sedap sgt... ekekeke... malam ni dia nk bawak makan Seafood plak... hahahaha... ni yg best nie.. asyik makan ajeee.... balik kontan mesti lowered kete aku tu... hahahaha...

Oklah.. x mandi lg nie.. nk mandi.. nk solat... nnti aku update lg... chow!

1 comment:

Farra Da Smiley said...

jauh jln tuu...dah jumpa k. nina ker?

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...