Saturday, May 30, 2009

Jalan-jalan.. kenduri kawin

Pagi2 Ina dh dtg amik kapkek... lega rasanyer tempahan dh abis... tapi aku kena buat kek kukus prune lagi utk disedekahkan ke rumah kakak ipar ku mlm ni.. aku x dpt datang sbb dh janji dgn tokei kapkek sorang ni.. ekekeke.. mesti masih ada lg tertnye-tnye.. siapakah gerangan org tu... sabar ye.. sat lg cheq nk kuar pi dating dgn dia laa nie...

Lepas zohor aku dgn asben g majlis kawin kawan asben, Amy... lelaki ye.. ekeke.. aku x tau nama penuh dia ape tp asben panggil dia Amy... kenduri rumah Amy minggu depan tp kami x dpt dtg sbb kami balik kg sepupu kawin.. so kami dtg kenduri umah pompuan aje... Ni haa gambo pengantin lelaki... Amy tgh moody tu... nk tau sebab ape.. rombongan Amy terpaksa menunggu hampir 30 minit sbb semua brg hantaran ada dlml kete adik Amy yg tersesat... hahahaha... mmg bengang je muka Amy aku tgk.. kesian dia.. nk wat camner kan.. tp alhamdulillah majlis berjalan lancar...



Yg ni bukan pengantin ye... ekekeke.. ni buah hati aku... suami ku tersayang... dia dh jadik pengantin lama dgn aku dulu... sekali aje naik pelamin udah laa ye Bang... ekekeke

Haa.. ni laa pasangan kepada pengantin lelaki berbaju putih kat atas ni... pengantin lama jugak.. tp tetap bahagia...ekeke...
Lepas balik dari kenduri kawin tu.. kami singgah kat Esplanade Kuantan (betoi ke ejaan nie?).. ada pameran kereta dan motor... ni antara kete2 idaman kelebu aku...

Wei... berapa tahun lagik aku kena kumpul gaji aku utk beli kete ni erk????



glamer shahputra wei



1 comment:

CN2S said...

Salam Pn Azura. Sonotnya tgk pameran keta dan moto. keta CBY 1 tu sunggguh la menawaan kalbu.

CN2S

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...