Wednesday, November 11, 2009

~again : marble cheese brownies...


Salam hari Rabu kawan2... nothing special nk story mory kt sini... konon apply cuti nk berholiday jauh... tp cuaca kt Kuantan ni asyik hujan je.. risau plak nk ke tmpt2 tanah tinggi ni... kang tanah runtuh x pasal2 aku terperangkap kt sana... huhuhu... tapi hari ni cuaca panas elok plak.. mmg saje laa x nk bg aku bercuti.. sabau je laa.. x pe URL ada lg.. leh cuti lagik.. ekekeke... lgpon bebudak dh exam.. means keje dh kurang..

Ini tempahan dari IKA..bekas budak praktikal kt opis aku.. dia tempah seloyang terus... so ku x dpt nk posingkan brownies ni sekeping2.... masih cacat lg marble aku tu... tgn x berbedung gamaknyer payah sgt nk wat garisan lurus... ekekeke...


Ok... nk mengadun cheese tart plak... ramai menempahnyer... insya-Allah Jumaat ni aku bawak cheese tart & marble cheese bronis ni utk jualan kt opis.. saper nk beli angkat keyboarddddd... =)

3 comments:

ieda said...

akak dah terbauu2 .. dah .. dah lama angkat keyboard ..
akak nakkkkkkkkkkk

cheese tart - 2
marble cheese - 2

x bagi ! .. x nak kawan ...

Fazleyatul Aini said...

kak zura asyik wat brownies je
da la sedap
kalo dok dekat2 leh gak mintak sekeping dua (muka x malu)
miahahahhaa

nk skettttt
sedap
suka blueberry cheese tart jugak
kalo org melaka ini nk tempah guane?

sob sob sob ~ ~ ~

Hannaz Haney said...

Assalam kak Zura.. salam perkenalan.. terbuka blog kak zura.. mmg saya suka!!!! I like It...

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...