Tuesday, March 23, 2010

~Hadiah Harijadi

Bahagianya rasa biler ada ramai kawan2 kan?...tanpa kawan2 rasanyer kosong hidup nie... plg indah bile memiliki kawan2 dari alam maya... semuanya bermula dari fotopages.. beralih ke blog dan terkini Facebook.. dari situ aku dapat berkenalan dgn ramai kawan.. walaupon kawan2 itu aku sendiri tidak pernah bertemu.. namun keakraban kami seperti sudah lama mengenali.. indahnya teknologi IT... tp jgn salah guna sudah ler.. ekeke..

Dan sebenarnya.. ilmu baking yg aku ada skrg pun adalah dari sifu terkenal kt Perlis nuuuun sana.. kak nina.. tak bosan dan tak serik kak nina melayan aku.. TQ sgt2... kenal kak nina masa zaman fotopages.. now dh beralih arah ke blog dan masih lg berkawan dgn kak nina.. dan sejak ada blog ni.. bertambah lagi kawan2 alam maya... seronok betol kan.. semua nyer geng2 terrer masak.. dan x penah lokek dgn ilmu.. moga Allah murahkan rezeki kalian..

Salah seorang kawan yg terrer masak malah terrer 'tembak' gambar2 masakan.. saper lg kalu bukan kak nor.. ekeke.. dan kak nor dgn baik hatinya telah berikan aku hadiah dan aku dh gantung kat blog ni... TQ kak nor.. TQ sooo much...

cantikkan roses merah ni... TQ kak nor..

Adios...

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...