Sunday, March 28, 2010

~sakitnye.. huhuhu


Salam semua..

aku ada citer sedih nk story.. ptg ni tadi.. ntah mcm mn.. masa aku nk dongakkan kepala kipas kt bilik aku nie.. jariku termasuk ke dalam dan ntahla mcm mn leh patah bilah kipas tu dan dgn lajunya bilah kipas yg patah tu pusing kena jari aku.. huhuhu.. korang leh imagine dak mcm mn? huhuhu.. sgt sakit.. sampai aku pitam menahan kesakitan..

Masa tu x perasan lg berdarah.. aku pegang serpihan kipas tu.. then tengok darah mengalir.. siap terpercik kt badan aku lg.. masa ni dh nk pitam tp sempat aku capai tuala aku and tekap kt jari yg berdarah tu.. terus kuar bilik carik abah.. (masa ni asben x de g ziarah sedara meninggal dunia).. aku dh start nangis and tetiba nk muntah.. pehtu mata dh gelap.. tp abah x henti2 beri kata semangat.. "jangan ikut perasaan tu.. lawan.. baca tabbatyada bnyk2.." abah x henti2 pesan biler tgk aku dh lentok2 nk jatuh.. aku cuba lawan.. berpeluh satu badan.. abah sapu ubat and balut dgn 2 keping handyplast.. and aku mula sedar sepenuhnye..

Hahaha.. korang sure gelak kan.. jari luka tp aku punyer tindakbalas tu cam cedera parah.. ekeke.. aku ni mmg spesis penakut skit bab2 darah.. luka.. sakit.. dulu masa wat treatment kt spital.. nk kena amik darah kt lengan.. rasa nk pitam gak tp tahan.. kang malu dgn doktor.. hahaha..

Tp mmg sakit ooo jari ni kena kipas.. yg aku ngeri biler tgk darah tu terpercik kat badan aku.. and tgk isi aku terkopek.. ingatkan dh putus.. huhuhu.. alhamdulillah leh lg gerak jari ni.. now handyplast ni dh penuh dgn darah.. nk ganti??? sorryyy.. aku penakut nk bukak handyplast ni.. tunggu besok.. tu pon kalu aku berani.. kalu dak bior ler sampai luka betol2 kering... huhuhu..

Yang kelihatan hanya luka kecik je.. yg beso2 dh ditepek 2 keping handyplast... sepatutnya dh kena change handyplast tu tp aku ni penakut skit nk bukak.. kang pitam lg.. susah plak laki aku.. huhuhu.. bior je laa.. aci kan?... huhuhu..

Bye.. nk tido.. penat sgt arini.. rasa nk muntah ada lg terasa.. nk rehat dulu.. bye..

3 comments:

Nurfariza said...

takut la kak.sy ni lagi penakut drh. sy pon sme luka cket pon dh melolong(menjerit).hehe tkt org pahang xpaham plak bhse org johor ni.btw get well soon ya

Nina said...

alahai....siannya....sabar ya zura.....mudahan2 cepat sembuh.....

FadRizals said...

Moga cepat sembuh..amin,,

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...