Monday, May 24, 2010

Mood yang hilang.. huhuhu..



Ke mana hilangnya HAPPY MOOD???..

Adeyhhh.. malasnyer nk keje.. malasnyer nk baking.. malasnyerrrrrrrrrrrr..

kenapa NIE???... entah erk...

Badan rasa lemah.. mata mengantok.. kepala asyik sakit je...

Arghhh... mcm tanda2 PENUAAN je...

tidakkkkkkkkkkkk!!!

Biler terkenangkan zaman MUDA dulu (ceeewwwaaaah.. )

seronok je kan...

sihat.. kuat... SLIM... hahaha..

ermm.. start minggu ni aku dh sibuk dgn xtvt baking..

alhamdulillah tempahan BOLEH TAHAN laaa..

tak terlalu BANYAK dan terlalu SIKIT..

kiranyer.. insya-Allah aku MAMPU buat...

aku bukan tak nk SERIUS baking.. tp ada bnyk sebab...

ANTARAnya.. ilmu belum penuh di dada (yeke ilmu kat dada.. haha)

at least aku kena attend any DECORATION class...

baru laa aku YAKIN nk wat tempahan customer...

ini tidak.. customer tempah 3 TIER cake.. aku dh x senang duduk..

sebab lain.. TOOLS and EQUIPMENT baking aku masih TAK LENGKAP..

so...

biarlaa aku betol2 bersedia dulu..

doakan yang TERBAIK utk aku ye..

kalu aku rasa bidang ni bukan untuk aku...

maknanyer..

aku perlu undur diri and bagi PELUANG kt org lain plak..


post signature

post signature

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...