Saturday, June 19, 2010

Maafkan aku..

Cop! entry kek jap..
ni tempahan last minute dari Kak Aini..



Honestly to say..
aku x suka last minute order..
sebab...

Aku x simpan bnyk bahan atau barang2 baking..
tempahan aku x bnyk cam org lain..
ada masa ada.. ada masa tu.. berminggu2 x de..
lgpon.. org cakap nk baking kena dlm mood baik2..
kalu dh baking dlm keadaan terkejar2..
dh tentu kek tu comot.. dan kurang seri..

Ni nk story skit kt korang..
aku ni mmg sesungguhnyer x pandai baking..
apa yg korang tgk tu.. hanya simple dan bnyk cacat celanyer..
tak setanding dgn rakan2 bakers yg mmg dh mahir..
aku takut menerima customer yg meletakkan harapan tinggi
pada hasil deco aku..
nnti biler diorg tgk hasilnyer.. diorg hampa..
so aku selalu pass kan tempahan customer aku
ke bakers lain..rezeki diorg..
dan akibatnyer.. dh x ramai tempah dgn aku skrg..

But aku x kisah sgt..
sbb buat masa nie.. aku nk tumpukan pada keje dan study aku dulu..
now aku nk apply cuti utk baked pon dh susah..
cuti x approve lah.. ada org dengkilah..
sakit hati Allah je yg tahu..

Baking hanya sambilan..
nk stop terus susah plak..
ada lg kawan2 yg setia masih nk tempah dgn aku..
i really appreciate dan terharu jugak..

So.. kepada yg bercadang2 nk tempah dgn aku tu..
make sure buat pilihan yg tepat dan bijak..
kalu ada yg perlukan tempahan yg mewah dan gah..
boleh tempah dgn rakan2 bakers saya..
antaranyer..

kak zati
fadz
huda
kak farah
jue cupcakes

Setakat ni tu je yg aku tau bakers area Kuantan
kecuali kzati je area Pekan..


A
ku bukan laa merendah diri sgt..
but kesian kat customer yg mengharapkan kek yg cantik..
tp biler aku deco.. tak spt yg diorg harapkan..
huhuhu...

Masih bnyk perkara aku kena belajar dlm baking nie..
tunggu laa hingga tiba masanyer..
insya-Allah aku akan attend kursus and buat betol2..

Doakan aku.. TQ

post signature

post signature

2 comments:

JaJa'Z said...

do with passion..semua menda akan jd menarik..jaja akan doakan apa yang akak buat selama ni satisfied with ur need..
bagi jaja akak dah terbaekkkkkkk..pada yang dengki2 akak tu kita serah kat tuhan je yg membalas...

takmo sedih2..jom kita gedixxxx

lagubestbest said...

Ooo.. maafkan aku.. maafkan aku.. du du du du du maafkan aku.. du du du du du

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...