Tuesday, August 24, 2010

Mak dh kuar wad.. alhamdulillah..


Alhamdulillah..
tu je yg mampu diucapkan..
..saat dpt panggilan telefon dr abah pg tadi..
"mak dh boleh keluar wad".. kata abah..

Dlm jam 12.30tghari..
aku bersama SIL aku pegi amik mak dan abah..
ceria je wajah mak..
ye lah.. dihitung2.. 6 hari mak dok kt spital tu..
dpt balik umah.. terus tido..
rindukan sofa tmpt dia berehat tu agaknyer.. ^_^

So.. spt entry aku yg lepas..
aku ucapkan sekali lg.. (byk kali pon x salah kan?.. )
jutaan terima kasih..
utk semua doa.. nasihat dan kata2 semangat..

sekiranye ada dikalangan anda..
hadapi masalah spt saya juga..
sudi2kan laa singgah dan tinggalkan pesanan..
agar sy juga dpt buat seperti anda..
sebarkan kepada kawan2 lain..

selamat menjalani ibadah puasa..
raya dh dekat.. persiapan mcm mn?
aku?.. sesungguhnya..
raya kali ni.. hanya sederhana..
kuih raya pon x sempat rasanyer nk diuli..
apalah maknanyer raya..
kalu mak dan abah kite sakit..
apalah maknanyer raya..
kalu belum ada cahaya mata penyeri hidup..

Wassalam..

post signature

post signature

1 comment:

Ciao Annin said...

Alhamdulillah :D :D :D

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...