Tuesday, March 15, 2011

Bubur Nasi tiru Kak DayangJack..

Assalamualaikum semua..
waduhhhh waduhhh lama bangat x update kt sini..
ada ngak yg rindu sama saya ..???
haaa!! ngak ada dong..
huhuhu..

Sekali sekala ngomong2 bahasa indonesia..
seronok jugak ya..
ekeke..

Now aku dh ada ramai kawan2 dari seberang..
sesekali berborak tntg negara mereka pon seronok..


ok udah2 la tu..
aku nk update menu aku kelmarin..
diulangi.. KELMARIN ye..
bukan hari ni.. bukan semlm..
huhuhu..

Aku just masak bubur nasik...
tp mood x dak nk snap2 gambo bubur
so aku snap lauk pauk yg aku makan bersama Bubur Nasik..
ni gara2 tergoda tgk kt SINI ler.. 
kak dayang punyer keje la nie...
menggoda sgt..  ekeke..
tp yg aku nyer sure korang tak tergoda..
huhu..
tp yg pasti berseleranyer la sesekali pekena bubur nasik nie..
kena lak time sejuk dan hujan2 gini.. ekeke..



 Selain dari Ikan Bilis Kicap.. aku masak Tahu Jepun goreng sos tiram..
mmg suka dgn menu nie..
kalu wat nasik ayam pon sodap makan tahu nie..


Jemput makan semua...~

No comments:

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...