Monday, June 13, 2011

Mood berblogging semakin pudar..

Salam..

Semangat berblogging dh mcm mati..
hari2 masak pon dh malas nk snap gambo..
baking pon gitu..
penyakit apakah ini.. huhu..

Kadang2 aku rasa hidup aku kosong...
kosong dan xde arah tuju..
di dunia nie aku ada 3 org insan yg aku x boleh berpisah..

Suami.. Mak dan Abah..

Mereka la insan2 yg menguatkan semangat utk aku berada di muka bumi ini..
Allah dh susun perjalanan hidup aku begini..
aku hanya perlu jalani kehidupan..
dgn perintah dan ajaran yg telah ditetapkan..
tak perlu rasanyer aku hiraukan sikap manusia di sekelilingku..
yg banyak membuat hati aku sakit.. dan merana.. :(

Kadang dgn memasak dan baking aku release tension..
dan melihat mak abah dan suami menjamu selera..
lagi lah jiwa ini rasa gembira dan seronok..
mmg hidup aku utk mereka..

Hari ni aku cuti.
bkn ke mana pon..
hanya merehatkan otak di rumah..

Lauk utk lunch aku just masak simple..
dh lama x makan cendawan masak air..
semlm jumpa di Giant..
cendawan yg segar... biasanyer dh layu dan buruk..

Kalu sudi.. marilah jamu mata lauk2 ku hari nie.. =)


ikan goreng bersambal

tempe goreng tepung


ini lauk semlm... Ikan Patin masak tempoyak..

1 comment:

Love2cook Malaysia said...

Ikan goreng bersambal is to die for!!! Mmm sedapnyaaaaa!!! ;)

What happen dear? Take a break from blogging and come back fresh!!! ;)

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...