Saturday, November 26, 2011

Pizza Paratha..

Salam..

Mood berblogging dh ke laut agaknyer..
dibawak dek angin dan ribut..
haish~

Ni entry lama...
biler?.. aku pon dh lupe..

Dulu ada sekali aku buat pizza paratha nie..
and en suami suka sgt..
maybe sbb x muak dgn roti yg tebal2 kot..

Guna pastry paratha nie rapuh..
sekali gigit.. berterabur pastry tu.. hihihi..
tp serius.. sedap..
x caya???.. cuba la sendiri..
Utk topping ikut suka masing2..
yg aku boh just simple..
dh malam masa ni.. malas nk ketung ketang..

Roti paratha tu aku sapukan sos cili + sos tomato
then aku taburkan aje sosej + brokoli
tabur grated cheese and jalapeno sauce 

Bakar hingga cheese tu cair.. Siap!




 Kalau suka cheese byk.. 
taburla byk2 sampai leh tarik2 mcm pizza hut tu biler dipotong.. =)

1 comment:

adarnadzmie said...

menarik la pizza roti pratha ni... nnt nak try la...hehe

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...