Saturday, June 9, 2012

Red Velvet Cupcakes

Assalamualaiku...

Ya Allah... lama betul x update blog..
macam2 mende nk citer sebenarnyer..
tp biler dh tangguh2 nk update.. terus dh lupe nk citer ape..
huhuhuhu..

ok.. nk share eksperimen aku buat RV
Red Velvet Cupcakes...
utk percubaan.. aku buat 1/2 resepi..
and size mini..
risau jgk takut x jadik kan..
tapi alhamdulillah... elok je dia naik..
tekstur dia pon elok je..
mmg x sangka blh buat RV..
selama ni kawan2 dh byk kali buat..
dh siap buat jual lg..
aku je x berani nk cuba..
dan skrg insya-Allah aku dh yakin nk buat..
and sedia menerima tempahan.. =)

Ni RV yg mula2 aku buat..



And yg nie.. baru je kuar oven tadi...
ada org tempah.



OKlah.. nk mandi..
and keluar hntr order nie..
bye..


9 comments:

sarah mohamad said...

Nyumsssss memang menggoda betul la RV ni heeee

Ibu Lala said...

Kagum arr. tak melimpah pun

Shahriah Abdullah Novelis said...

As'kum waduhhhhh.... sedapnya... warnanya tu kecur di buatnya.. banyak tempahan.. moga segalanya di permudahkan.. lapang rezeki.. aminnn

::Azura Rahman:: said...

sarah mohamad : RV ada peminatnya tersendiri kan.. :)

::Azura Rahman:: said...

Ibu Lala : melimpah?.. maksudnyer kek dia tu?.. sy boh 3/4 dari tinggi cup.. insya-Allah naik elok.. kalau terlebih naik.. leh potong skit.. =)

::Azura Rahman:: said...

Kak Sha : amin yarabbal alamin... skit2 je kak.. xde la byk order pon.. ;)

Gee® said...

wah..wah...menggoda la RVC tu Zura.. bak seketoi...

edlieza said...

nak order jugak bleh?

::Azura Rahman:: said...

Boleh je Norliza Aminuddin.. ;)

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...